komentera!



komentera!

Kommentarer
Postat av: Victor

Hallå Vanessa, det jag jag som "hakkade" din blogg. Att jag gjorde det var av en slump när jag själv skulle skaffa mig en och såg att min mail redan var tagen, jag begärde att få göra ett nytt eftersom jag hade "glömt det" :) Såg då din välgjorda, men lite slarvigt skrivna blogg och bestämde mig för att driva lite med den. Brukar driva med både bloggar i allmänhet men också särskrivningar och andra gramatiska fel :) Din blogg passade perfekt! Mitt sista inlägg kan jag erkänna var ganska omoget, men jag kände att jag ville göra ett inlägg i även den sista kategorin innan jag lämnade tillbaka lösenordet till dig.



Loggar du fortfarande in men min mailadress men bara har fått hjälp att byta det? I alla fall, bli min vän på Facebook eller adda den msn du använder för att logga in här så vi kan prata :)



Nummer 7 är en fruktansvärt god parfym, den tycker jag att du ska köpa :D

2010-02-03 @ 17:32:30
Postat av: Anonym

okej sorry för mitt utbrott men ville ha min blogg för mig själv för det var verkligen dumt gjort av dig men hur visste du att min mamma var och hämta min syster i första inlägget ? jag har redan byt lösenord så vi behöver inte chatta /vanessa

2010-02-03 @ 18:25:42
Postat av: Victor

Hahaha, visste att du inte hade något att vara arg för eftersom jag inte hade tänkt att ta över helt :) Men grejen är ju att jag inte kan skapa en själv eftersom du har snott min mail ;) Vi kanske kan samsas om ett lösen :) För jag vill inte att du ska behöva överge din snygga blogg :D

2010-02-03 @ 18:35:03
Postat av: Victor

Hahaha, visste att du inte hade något att vara arg för eftersom jag inte hade tänkt att ta över helt :) Men grejen är ju att jag inte kan skapa en själv eftersom du har snott min mail ;) Vi kanske kan samsas om ett lösen :) För jag vill inte att du ska behöva överge din snygga blogg :D

2010-02-03 @ 18:35:55
Postat av: Smojj

Nummer 2 är bäst.

Snygg blogg

2010-02-03 @ 19:22:01
URL: http://smojj.blogg.se/
Postat av: Anonym

7

2010-02-03 @ 19:36:39
Postat av: Anonym

men asså jag har byt har inte [email protected] längre har en annan, men hur visste du att min mamma var och hämta min syster?/vanessa

2010-02-03 @ 19:43:13
Postat av: vanessa

ja jag hade visst något att vara arg över, men jag har en annan har inte [email protected] så du kan göra en blogg med den, nej tack vill inte snacka om mitt lösen/vanessa

2010-02-03 @ 19:52:21
Postat av: Victor

Trodde inte att man kunde byta blogg-mail så där :) Det med din mammma är ren tur om jag får säga det :P Befinner mig på Hammarö i Värmland, så vette fan hur jag skulle kunan veta det :D

2010-02-03 @ 20:10:48
Postat av: Victor

Skulle uppsakatta om du tog bort kommetarerna med min mail i. Vill helst inte att den ska vara på allt för många ställen så där :P

2010-02-03 @ 20:43:24
Postat av: vanessa

va? /vanessa

2010-02-03 @ 22:23:25
Postat av: Victor

Får ju så jävla mycket skräppost redan... Men seriöst finns det datorer som spammar folks mail. Så det är aldrig bra om den står fri för kopiering så där :P

2010-02-03 @ 22:53:49
Postat av: jessie

2 :an ^^

2010-02-06 @ 16:53:16
URL: http://knieling.blogg.se/
Postat av: sofie

2:an den har jag själv :)

2010-02-06 @ 20:32:55
URL: http://sofieodquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0