helgen

hejsan i fredagsvar jag på ung hade faktiskt jätte kul det var inte så många där men hade kul en då efter det sov jouline hos mig vi var för det mesta inne på datan, vi hade jätte roligt när vi vakna åt vi frukost och fixa oss, sen gick jouline till ...... , sen på lördagen hade jag match mot alvik, ett bra lag men dom spelar väldigt fult, men vi förlårade men vi spelade i allafall vårat bästa efter det gick jag hem och kollade på tv, sen på söndagen var jag men sara vi åkte till stan och kolla på bio the ugly truth, den var bra det var jag och sara i hela bion som skratta som vanligt :) sen åkte vi hem och kolla lite på tv sen gick sara hem och åt och efter det kolla jag på hål i väggen där vakna med the voice det programet var roligt och dom vann!min helg var ganska lyckad

pusspuss vanessa







Kommentarer
Postat av: <3

jag har sett en men kom inte ihåg vad den handlade om

2009-11-21 @ 18:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0