dålig uppdatering

hejsan alla glada jag hoppas ni är glada för det är lördag idag igår var jag på ung jag hade faktiskt jätte kul alla var där jippi. sen sov lollo hos mig vi hade mysikg och när vi vakna så skulle vi på bio 2012 men lollo kunde inte gå:( så vi fick gå runt i regnet men sen träffa vi betty hanna och sofie vi hade jätte kul sen gick lollo och betty då va vi andra kvar sen gick jag hem och åt och satt på mig mjukisdressen, ska kolla på finalen på körslaget.   vilket team hejar ni på ?

puss puss vanessa



Kommentarer
Postat av: Betty :)

TEAM OLA:D<3

2009-11-14 @ 20:31:41
Postat av: vanessa

ola jag med han van :)

2009-11-14 @ 21:46:33
URL: http://vanessaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0